Link til hvordan..
viewtopic.php?f=18&t=7585
Truckeren wrote: ↑Thu 7. Nov 2019 08:03BDS: Er det mon også muligt at kunne programmere ECu'en sådan, at - hver gang man låser op for bilen, at få blinklysene til at blinke ligesom den kun gør nu - når jeg trykker 2 gange på lås bilen på fj.betjenings nøglen? Jeg mener bestem at den har det gjort det før - men gør det ikke mere.
Du har høje tanker om dig selv ............Ender sq med at - jeg blir lige så klog som min søn
Der må vel være en i familien der har en PC der bruger et nyere Windows-system du kan låne..Truckeren wrote: ↑Sun 10. Nov 2019 14:32Det lo** vil slet ikke starte op på min laptop som køre med Win 7. *WTF*?
Jeg har nu 2 gange forsøgt at installere både ver. 2.3.25 og ver. 2.3.26 - uden noget der ligner "Held". Programmet starter slet ikke op. *SKOD*
Og nu har jeg bare lige - bestilt den USB/ODHII thingy fra UK. som EHM327 m/ kontakt.... Jeg ser lige såån hér ud pt.:![]()
![]()
![]()
![]()
Ender sq med at - jeg blir lige så klog som min søn, og får mig et - ja, Oooooookay, eet Rejsekort, aaaaltsååå... Så må min Deo'Mon ligge udi carporten og ligne noget som - var tænkt meget på een gang, og kun - een gang.