Ny højre forlygte ... er der LWR (lysvidderegulering) på min bil ?

Her kan diskuteres teknik, problemer osv. relateret til Ford Mondeo årgang 2007 - 2014 (også kaldet MK4)
Post Reply
Torben W
Sølv Medlem
Sølv Medlem
Year: 2009
Model?: MK4 2,0 TDCI 140 hk stc.
Fuel: Diesel

Ny højre forlygte ... er der LWR (lysvidderegulering) på min bil ?

Post by Torben W » Thu 26. Sep 2019 22:43

Update (bare så I andre ikke behøver spekulere på dette ;-) )

LWR : W'et står for "Weite", hvilket jeg jo som 7. generationsindvandrer fra Germanien burde vide betyder "Nivellering" eller "(række)vidde".
Så det har vi nok stort set alle i øserne :0)

Spørgsmål 2 : Kan man så købe noget, hvor der er LED i som positionslys/blinklys og tro på at det spiller sammen med CANBUS'en ?

Spørgsmål 3 : Det går vel ikke at købe en højre lygte fra England, da den så vil lyse "kort" grundet den asymmetriske opbygning af forlygterne.

Tak for et dejligt forum at skrive mine tanker på ;-)

Mvh og snarligt god weekend,
Torben

Halløj
Jeg sidder og kæmper med at finde en ny (anden) højre forlygte til øsen (da fatningen til nærlyset er smeltet ( = mere end jeg kan tale den ellers meget flinke synsmand til at syne betinget med), og er klar over, at der er højderegulering (manuel via 5-trins drejeknap) på, men er der også lysvidderegulering på sådan en 2009 Trend (Collection) (BA7, Stc., 140 hk oliebrænder) ?
Sååååå .... er det bare sådan en her, jeg skal bestille ? .... https://www.bildeleshop.dk/tyc/1501927 eller noget tilsvarende fra Autodoc.dk (der sikkert er "samme firma"/ejerkreds som bildeleshop.
Mvh
Torben

Post Reply