Radio

Her kan diskuteres teknik, problemer osv. relateret til Ford Mondeo årgang 2007 - 2014 (også kaldet MK4)
Post Reply
Rom
Bronze Medlem
Bronze Medlem
Year: 2011
Model?: Mondeo
Fuel: Diesel

Radio

Post by Rom » Sat 27. Jul 2019 18:02

Hej i forumet!
Jeg har lige købt en mk 4,5 med en pioneer radio/ navi.
Kan jeg skifte den ud med en org. Ford radio med navi, for at få converse+ til at virke, da det iriterre mig st det ikke gør med denne radio.
Hvis ja, kan jeg også bluetoothe til org radio( den med skærm)
På forhånd tak, fra en newbee! 😁

LMF
VIP Medlem
VIP Medlem
Year: 2005
Model?: Mk3 Ghia st.car 2,0 TDCI

Re: Radio

Post by LMF » Sun 28. Jul 2019 12:09

Hallo Rookie

Nogle typer radio med navi kan have problemer med opdateringer hen ad vejen, som du kan læse mere om på dette fine forum.
Og til nogle radioer kan det til slut ende med mulighederne for opdateringer, hvilket de, som har kørt MK3 med Denso radioer fundet ud af.
Bilerne kører meget længere end opdateringerne kan følge med til.

Men, tager det for længe nogle gange med svar, så brug søgefunktionen - der finder du fra tid til anden svar på dine spørgsmål.
Der er mange, som har haft problemer, og når de blev løst, blev løsningen meldt tilbage, så også andre kan have glæde af løsningen
( problemerne med kvinder kan vi dog ikke hjælpe i tilstrækkeligt omfang på dette forum :mrgreen: :mrgreen: ...... endnu )
Last edited by LMF on Mon 29. Jul 2019 11:52, edited 1 time in total.
Rom
Bronze Medlem
Bronze Medlem
Year: 2011
Model?: Mondeo

Re: Radio

Post by Rom » Sun 28. Jul 2019 21:15

Hej LMF
Tak for svar!
Jeg har det bare lidt svært med at jeg kun har 2 menuer når jeg i instruktionsbogen kan se mange flere.
Men måske der er en anden løsning på mit problem?
Og det med kvinderne tror jeg jeg har styr på, siden hun stadig er her, efter 35år! 😁😁
Post Reply