Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er tirs 21. nov 2017 03:19

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Bronze Medlem
Bronze Medlem

LMF skrev:
Hverken Vestjyden eller Superpjok har et problem - de ville bare forklare dig noget basalt med et glimt i øjet, med du, Nimrod17, missede åbenbart pointen.

Og hvad der er højre og venstre på en bil, er hele tiden det samme uanset, om du står bag bilen eller foran bilen ................ nogle fatter det bare lidt hurtigere end andre ;)
Men du en forklaring så du kan komme videre..

Og den tone, som Vestjyden og Superpjok og ditto har anvendt, fejler intet - acceptere det eller find hjælp et andet sted - Have a nice Day :)

Jeg har modtaget alle det hjælp jeg behøver til gengæld har jeg ikke spurte dig om noget. Naturligvis er der ytringsfrihed så det er tilgivet.

Bronze Medlem
Bronze Medlem

MartinJ skrev:
Det er når du sidder i bilen. Venstre side er førersiden og højre er passagerersiden

Tusind tak "Martin J"

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Horsens
Nu er det jo svært .. også efter din personlige besked... at lade være med at kommentere på tråden.. men du giver jo tilsyneladende heller ikke op..

Bare for at få alt på det rene..
hvis du sidder på knæ på førersædet og kigger bagud.. altså ud af bagruden ... så er bilens venstre side på din høre hånd...
God weekend
mvh

Bronze Medlem
Bronze Medlem

superpjok skrev:
Nu er det jo svært .. også efter din personlige besked... at lade være med at kommentere på tråden.. men du giver jo tilsyneladende heller ikke op..

Bare for at få alt på det rene..
hvis du sidder på knæ på førersædet og kigger bagud.. altså ud af bagruden ... så er bilens venstre side på din høre hånd...
God weekend
mvh

Hej "Superpjok", nu er det efterhånden skæret ud i pap og tak for det, men det er mange mode at skrive svar på et spørgsmål. Det kan værre at jeg er for fint følende (men det er min kaliber også :D ) derfor var jeg bange for at "voldtage" det. Kort og godt er der ingen grund til at tærske langhalm på min problem derfor ønsker jeg alle en god weekend.

VIP Medlem
VIP Medlem

Geografisk sted: 2630 Taastrup
Jeg kan se, at du har en MK3 fra 2004
Men er det en sedan, 5 dørs, eller stationcar, og ved du hvornår den er produceret?

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Trend 2004 skrev:
Jeg kan se, at du har en MK3 fra 2004
Men er det en sedan, 5 dørs, eller stationcar, og ved du hvornår den er produceret?

Hej Trend, det er 5 dørs B5Y 1,8 125hk (reg.førstegang 2004 ) jeg tror den er produceret 2002 er der noget specialt med det?

VIP Medlem
VIP Medlem

Geografisk sted: 2630 Taastrup
Hvis din bil er produceret før 9. måned 2004, skal stemplerne i begge kalibre, drejes fremad i kørselsretningen
Dvs. venstre side, mod uret, højre side med uret

Hvis den er efter 9. måned 2004, skal stemplerne i begge kalibre, drejes modsat kørselsretningen
Dvs. Venstre side med uret, højre side mod uret

Der er også forskel på stationcar modellen, men det har heldigvis ikke nogen relevans for dig

Husk at håndbremsen skal være taget fra, under "operationen"

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Trend 2004 skrev:
Hvis din bil er produceret før 9. måned 2004, skal stemplerne i begge kalibre, drejes fremad i kørselsretningen
Dvs. venstre side, mod uret, højre side med uret

Hvis den er efter 9. måned 2004, skal stemplerne i begge kalibre, drejes modsat kørselsretningen
Dvs. Venstre side med uret, højre side mod uret

Der er også forskel på stationcar modellen, men det har heldigvis ikke nogen relevans for dig

Husk at håndbremsen skal være taget fra, under "operationen"

Hej "Trend 2004", tusind tak,der var jeg heldig for det tisse ned hele dagen i dag ( jeg har hverken carport eller garage ) ikke mindst fordi jeg viste ingenting om håndbremsen.Jeg har begge værktøj ( en med venstregevind til venstre side og en med højregevind til højre side ) . Jag håber det bliver tør vejr i morgen. Mvh. ( den er produceret 2002 )

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 18 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time