Rens glas på forlygte af Ford Focus

Her kan snakkes om andre bilrelaterede ting - andre mærker, modeller, værkstedsudstyr, dæk osv osv.
Post Reply
pomse
Bronze Medlem
Bronze Medlem
Year: 1999
Model?: Ford Focus
Fuel: Diesel

Rens glas på forlygte af Ford Focus

Post by pomse » Fri 2. Oct 2015 16:14

Hej mit glas på forlygterne af min ford focus er begyndt at blive gult og uklart. Jeg fik en mekaniker til at se på det sidste år og han pudset det op tror jeg nok så det blev pænt igen. Men det holdt kun 1 år. Så jeg tænkte på er det noget jeg selv kan gøre ? Jeg skifter bilen om 2 år så syntes det er spildt af penge at købe nye lygter.

Hvad kan man bruge og hvor kan man købe det ?
thy
VIP Medlem
VIP Medlem
Year: 2008
Model?: mk4 årg2008 aut stc 2,0

Re: Rens glas på forlygte af Ford Focus

Post by thy » Fri 2. Oct 2015 16:51

pomse wrote:Hej mit glas på forlygterne af min ford focus er begyndt at blive gult og uklart. Jeg fik en mekaniker til at se på det sidste år og han pudset det op tror jeg nok så det blev pænt igen. Men det holdt kun 1 år. Så jeg tænkte på er det noget jeg selv kan gøre ? Jeg skifter bilen om 2 år så syntes det er spildt af penge at købe nye lygter.

Tja.. Man kan nok købe polerings værktøjet i biltema / thansen hvis det bare lige skal polerers

Mener vi får sættet ved FTZ
Mvh thy
2008 FORD MONDEO STATIONCAR 2,0 TDCI AUT titanium X
pomse
Bronze Medlem
Bronze Medlem
Year: 1999
Model?: Ford Focus
Fuel: Diesel

Post by pomse » Sun 4. Oct 2015 12:33

thy wrote:
pomse wrote:Hej mit glas på forlygterne af min ford focus er begyndt at blive gult og uklart. Jeg fik en mekaniker til at se på det sidste år og han pudset det op tror jeg nok så det blev pænt igen. Men det holdt kun 1 år. Så jeg tænkte på er det noget jeg selv kan gøre ? Jeg skifter bilen om 2 år så syntes det er spildt af penge at købe nye lygter.

Tja.. Man kan nok købe polerings værktøjet i biltema / thansen hvis det bare lige skal polerers

Tak, er det det her du mener ? se link

http://www.biltema.dk/da/Bilpleje/Udven ... 000033977/
thy
VIP Medlem
VIP Medlem
Year: 2008
Model?: mk4 årg2008 aut stc 2,0

Post by thy » Sun 4. Oct 2015 17:48

pomse wrote:
thy wrote:

Tak, er det det her du mener ? se link

http://www.biltema.dk/da/Bilpleje/Udven ... 000033977/
Dem jeg har set brugt var til boremaskine feks ligende det sæt her...
http://autofix.nu/produkter/842-3m-lygt ... rings-kit/
Mvh thy
2008 FORD MONDEO STATIONCAR 2,0 TDCI AUT titanium X
Post Reply