Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er man 20. nov 2017 14:13

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3
Forfatter besked
VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lund, Sverige
noisy_cricket skrev:
Jeg har skiftet countermeasures til at være recaptcha.. og samtidigt opgraderet forumet til nyeste version. Derfor slår jeg admin-auth fra således at brugerne skal godkende sig selv.. så må vi se om det kan holde spambots nede..

Kunne det så ikke... :cry:

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Geografisk sted: København N
Hej med jer!

Allerførst vil jeg sige tak til jer der bruger tid og kræfter på at holde ford-mondeo.dk kørende! Jeg ved at det er tidskrævende.
Det er en kilde til viden som jeg har haft meget glæde af og nu hvor I har lukket op for tilmelding igen har jeg (og andre) fået mulighed for selv at stille spørgsmål - dejligt :-)

Når det så er sagt, så synes jeg at det ville have været rart med en forklaring på siden om at tilmelding ikke har været mulig. Jeg har ihvertfald været frustreret over ikke at kunne få det til at virke. Når jeg så har fulgt jeres opfordring og skrevet til administrator, har jeg intet svar fået :-(
Når man har et link som folk opfordres til at bruge, så bør man følge op på det. Alternativt bør man fjerne det eller skrive at der ikke bliver fulgt op på henvendelser, så folk ikke "går forgæves" og frustreres.

Som løsningsforslag til spamproblemet kunne man måske holde åbent for tilmeldinger på et i forvejen angivet tidspunkt, f.eks. "Vi holder åbent for nye tilmeldinger igen på søndag mellem kl. XX og XX".

Håber ikke at I opfatter ovenstående som ukonstruktiv brok, men opfatter det som det er ment; et forslag til at gøre et godt forum endnu bedre :-)

Venlig hilsen
Henrik

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sverige, syd for Helsingborg
Hej Henrik,

Jeg beklager at det ikke har fungeret. - Hvilket link har du skrevet på, for at kontakte administrator? - Jeg har ikke modtaget noget fra dig (og det har da virker, da jeg har fået beskeder den vej, tidligere)..

Som det ser ud i dag, er der ca 100 nytilmeldinger om dagen fra spambots.. Da jeg skal godkende hver enkelt konto, bruger jeg oceaner af tid på at frasortere spambots i min indbakke.. :( - Det gør desværre at den tid jeg ellers ville bruge herinde på at hjælpe folk, går på at se på spamproblemet.

Jeg ville meget gerne migrere dette site over på noget bedre og mere pålideligt; men det er desværre ikke noget man bare lige gør - især da jeg gerne vil skifte webhotel i samme ombæring (selvom jeg nu synes at web10 har oppet sig -eller er det bare mig? )

Du er altid velkommen til at skrive en pb - så ser jeg den helt sikkert.. :-)

/cs

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Nu vil jeg tillade mig at være ligefrem: Jeg er PISSETRÆT af al den spam!!!!!!

Jeg har sagt det før (mange gange...) og siger det nu igen: CAPTCHA fungerer ikke! Det eneste, der effektivt holder spambots for døren er "Q&A". Det vil sige, et spørgsmål der skal svares korrekt på, og som ingen spambot kan gætte sig til eller prøve sig frem til vha. software. I vores tilfælde er vi endda heldige, i og med at forummet er dansk, og spambots sjældent forstår dansk. Prøv det nu, for pokker.... inden folk får nok. Jeg er så småt ved at være der...

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Pr dit ønske, er der nu skiftet til QA

Jeg har svært ved at finde på spørgsmål der er logiske at svare på for alle.. Nogle ideer?

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Tak! Og hvad angår idéer, sender dig en PM ved lejlighed.

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Der var een der havde luret at postnummer og bilmodel er påkrævede felter - så jeg har tilføjet et ekstra felt - årgang.. der er kun tilladt input fra 1992 til 2015 ;)

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 27 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2, 3

Alle tider er UTC + 1 time