Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er man 20. aug 2018 23:21

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 
Forfatter besked
Sølv Medlem
Sølv Medlem

Hvorfor kan folk ikke bruge deres spejle når de bakker ud af en parkeringsbås ? :evil: :evil:
Var ude og handle i dag, hvor en klovn, valgte at bakke ud, lige som vi rullede forbi, dog ingen problem ang. skyld, han erkendte med det samme, at han burde have set ordenligt i spejlene i mens han bakkede.
Det kostede en bulet bagdør, det samme med bagskærmen, fælgen fik flået 20 cm af kanten af lige hvor dækket sidder og bagkofangeren blev revet af, så den kun sad fast, i skruerne i modsatte side
For det ikke skal være løgn, så blev bagkofangeren skiftet for et par år siden, da en tumpe glemte at bremse, da fruen holdt og ventede på at dreje.
Nu er jeg godt nok spændt på at høre hvad forsikringen siger

Vedhæftet fil:
27718754_10211071018512436_1151837481_n.jpg

Du har ikke de nødvendige tilladelser til at se vedhæftede filer i dette indlæg.

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ishøj
De fleste tror at spejlene kun er til pynt. De bruger sjældent spejlene. Jeg kom en dag med ca. 130 km/t på motorvejen og lige pludseligt skulle en idiot absolut ud foran mig - UDEN AT BLINKE - med ca. 100 km/t. Jeg måtte op at stå kraftigt på bremsen og for at undvige ham, endte jeg med mine 2 venstre hjul ude i midterrabatten. Det var MEGET tæt at gå helt galt. Da han trak ind igen, fik han både fingeren og gevaldigt rysten på hovedet.

Jeg spørger om det samme: HVORFOR kan folk dog ikke bruge sine forbandede spejle???

Truckeren "Spooky.M@".
Ford Mondeo 2,0 16V 145 Trend Stc. 04.2003 (State Blue Metalik)
m/ både JydeKrog, Angel Eyes.

VIP Medlem
VIP Medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Citat:
HVORFOR kan folk dog ikke bruge sine forbandede spejle???

Fordi mange trafikanter er nogle store ........................ EGOISTER ............... også i trafikken :evil:

Sølv Medlem
Sølv Medlem

LMF skrev:
Citat:
HVORFOR kan folk dog ikke bruge sine forbandede spejle???

Fordi mange trafikanter er nogle store ........................ EGOISTER ............... også i trafikken :evil:

Og har for travlt med mobilen :evil: :evil:

Forresten, så er patienten på briksen lige pt.
Prisen for hans dumhed løber op i lidt over 22.000 er faktisk overrasket, havde halvt regnet med at få meldingen om den blev dømt totalskadet, trods alt knap 11 år gammel og rundet 250.000

VIP Medlem
VIP Medlem

Geografisk sted: Esbjerg
Og skulle det ske, så skal du regne med at en taksator vil prøve at få dig til at acceptere en så lille sum som muligt :twisted:

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Ishøj
Oldgaard: Er du glad for din babe ligesom os andre for vores, skal du kun glæde dig over at få den tilbage i fuldbyrdet stand uden din beregning. Håber så for dig at det ikke igen sker nogensinde. Folk kan bare ikke finde ud af det på en Bilka p-plads uden at de SKAL lave buller i andre folks køretøjer. :twisted: Måske man skulle overveje at indkøbe sig en afsat militær "Tiger" tankvogn og så køre i bilka i den? Så kan folk bare komme an. :lol: :lol: Men - husk traileren foooor....

Truckeren "Spooky.M@".
Ford Mondeo 2,0 16V 145 Trend Stc. 04.2003 (State Blue Metalik)
m/ både JydeKrog, Angel Eyes.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 6 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time