død mondeo HJÆLP
død mondeo HJÆLP
hej
her forleden døde mondeo på motor trafik vejen og kom med en p02051 hvilket forscan oversætter som blokade mellem tank og diesel pumpe
igår tjekkede jeg slange fra tank til filter sugede noget diesel igennem gik fint skiftede til nyt filter
men jeg kan ikke rigtig starte den
pt er der ingen fejl koder
nogen ideer ?
her forleden døde mondeo på motor trafik vejen og kom med en p02051 hvilket forscan oversætter som blokade mellem tank og diesel pumpe
igår tjekkede jeg slange fra tank til filter sugede noget diesel igennem gik fint skiftede til nyt filter
men jeg kan ikke rigtig starte den
pt er der ingen fejl koder
nogen ideer ?
- superpjok
- VIP Medlem
- Posts: 282
- Joined: Fri 15. Jul 2016 10:04
- Year: 2004
- Model?: mk3, 2004, 2.0 TDCI 130hk Stc.
- Fuel: Diesel
- Location: Horsens
Re: død mondeo HJÆLP
Mit umiddelbare gæt vil være defekte kabler eller højtrykspumpe...
mvh
mvh
Re: død mondeo HJÆLP
nogen der ved om der sidder en elektrisk diesel lavtryks pumpe på en mondeo mk3 2006 stationcar
-
- VIP Medlem
- Posts: 230
- Joined: Mon 21. Sep 2015 23:27
- Year: 2006
- Model?: Mk3 2006 130hk ghia navi x aut
- Location: 9400 Nørresundby
Re: død mondeo HJÆLP
Havde en makker der prøvede det samme, den gik også i stå bare sådan lige pludselig, det var knastføler, så aner den ikke hvor den er o takten, og dør, vi skiftede og vupti dyret kørte igen, jeg mener ikke der er en lavtrykspumpe på den
Re: død mondeo HJÆLP
Fordlars wrote:Havde en makker der prøvede det samme, den gik også i stå bare sådan lige pludselig, det var knastføler, så aner den ikke hvor den er o takten, og dør, vi skiftede og vupti dyret kørte igen, jeg mener ikke der er en lavtrykspumpe på den
havde i så ikke fejl på knastføler i DTC
- superpjok
- VIP Medlem
- Posts: 282
- Joined: Fri 15. Jul 2016 10:04
- Year: 2004
- Model?: mk3, 2004, 2.0 TDCI 130hk Stc.
- Fuel: Diesel
- Location: Horsens
Re: død mondeo HJÆLP
Da knastføleren døde i min var der både blink i gløderørslampe og fejl i DTC
mvh
mvh
Re: død mondeo HJÆLP
hej
skiftede knastføler men pt nogo
den er så tæt på at at starte men så alligevel ikke
der kommer diesel til dyser linnede de 4 tilførsler en efter en
hvor kan man se om der er tryk nok på den der commonrail
gode ideer modtages
skiftede knastføler men pt nogo
den er så tæt på at at starte men så alligevel ikke
der kommer diesel til dyser linnede de 4 tilførsler en efter en
hvor kan man se om der er tryk nok på den der commonrail
gode ideer modtages
Re: død mondeo HJÆLP
hvor kan man evt spøjte diesel start ind henne
hiver man bare luftfiltret af og spøjter ind ved turbo
hiver man bare luftfiltret af og spøjter ind ved turbo
Re: død mondeo HJÆLP
hej igen
er det ikke meningen at den suger meget luft i luftintaget til turbo
der hvor luftfilter slangen er monteret ?
er det ikke meningen at den suger meget luft i luftintaget til turbo
der hvor luftfilter slangen er monteret ?
Re: død mondeo HJÆLP
hej
hvis du har forscan vil jeg mene du burde kunne se dit rail tryk. det skal være min 250bar ved start omdrj. du skal også kunne se dine motor omdrejninger som også skal være omkring de 250 pr minut. du kan også måle på signal ledningen på din rail tryks føler der skal du have min 1v ved start.
din bil har Ingen fødepumpe i tanken.
du kan bare løfte toppen af dit luftfilter hus op og sprøjte diesel start ind i indsugningsslangen og så skal den starte, hvis ikke har du et mekanisk problem - timing- blokering i indsugning/ udstødning etc.
kig evt også på den indsugede luftmasse, den skal være ca 500mg/slag ved start.
vh
troels
hvis du har forscan vil jeg mene du burde kunne se dit rail tryk. det skal være min 250bar ved start omdrj. du skal også kunne se dine motor omdrejninger som også skal være omkring de 250 pr minut. du kan også måle på signal ledningen på din rail tryks føler der skal du have min 1v ved start.
din bil har Ingen fødepumpe i tanken.
du kan bare løfte toppen af dit luftfilter hus op og sprøjte diesel start ind i indsugningsslangen og så skal den starte, hvis ikke har du et mekanisk problem - timing- blokering i indsugning/ udstødning etc.
kig evt også på den indsugede luftmasse, den skal være ca 500mg/slag ved start.
vh
troels