Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er fre 24. nov 2017 02:59

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Barbaren skrev:
Trækaksler bliver ikke slidt. Det er højst sandsynligt mellem lejet på den lange trækaksel som er slidt. Pisse irreterende at skifte, men noget du sagtens selv kan gøre, hvis du kan komme til en lift. Tager en lørdags penge at skifte.

Sent from my iPad using Tapatalk

Det er ligepræcis det jeg tænkte, nu kender jeg så godt som intet til biler andet end hvad jeg læser herinde og kan finde ud af at lave f.eks. bremser da jeg har set det på en youtube video ;) Men som du skriver, så var det også sådan jeg forestiller mig problemet at være. Regner med at skifte til sommerdæk her om en måned og så vender jeg tilbage men hvad lyden kan/har skyldtes..

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Så blev skiver, klodser og kalibre, samt håndbremsekabler som aldrig har været skiftet, skiftet hele vejen rundt - som at køre i en ny bil :D Den svage susen er der stadigvæk, men kører så også på sommerdæk der kun har 4-4½ mm. slidbanemønster tilbage a la vinterdækkene, så i princippet kunne støjen stadigvæk godt stamme fra dækkene, men ellers er lyden den samme...
Det genere ikke, og mekaniker sagde jo også at der ikke var noget alarmerende, så jeg kører blot videre med det... Måske blot mig der er lidt sansehysterisk :roll: ;)

VIP Medlem
VIP Medlem

MondeoTDCi130 skrev:
Så blev skiver, klodser og kalibre, samt håndbremsekabler som aldrig har været skiftet, skiftet hele vejen rundt - som at køre i en ny bil :D Den svage susen er der stadigvæk, men kører så også på sommerdæk der kun har 4-4½ mm. slidbanemønster tilbage a la vinterdækkene, så i princippet kunne støjen stadigvæk godt stamme fra dækkene, men ellers er lyden den samme...
Det genere ikke, og mekaniker sagde jo også at der ikke var noget alarmerende, så jeg kører blot videre med det... Måske blot mig der er lidt sansehysterisk :roll: ;)
det er jo en Ford, så det skal skramle.

Sent from my iPad using Tapatalk

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Måske det skal skramle Babs, men nu er det jo ikke alle der er talentløse at de sælger bilen, i stedet for at lave den - VEL?

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 14 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time