Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er lør 18. nov 2017 18:26

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 
Forfatter besked
Gæst
Hejsa..!

Citat:
GREAT!!
Hvis jeg så kunne finde ud af at søge så lå løsningen lige for. Svaret findes her:
viewtopic.php?f=2&t=369 - Tak for et fedt site

Tråden kan låses .!

Først super cool med et fora som dette. Men lad mig komme til sagen, jeg har en mondeo 1.6 fra 1997 som ikke vil starte. Min mekanikker kan ikke finde fejlen. M en skal ikke kunne sige om det er ham der fatter hat..

Problemet består i at når nøglen drejes, starter/aktivere den kun benzin pumpen når det passer den. Har forsøget at "nuller" diverse stik men uden held..

Er der evt. andre der har prøvet noget lign.? Det er super nedtur når man nu som os bor på landet og er virkelig afhængig af øsen..

Håber på noget en måtte have et svar til mig og på forhånd tak.

Felex

Gæst
... jeg lytter også med her.
Vores Mondeo bøvler i perioder med sikringsboksen og det lyder næsten som din. Alt lys og det hele starter op - bare ikke bilen :(
Så trykker vi godt ned på alle stikkene i sikringsboksen og prøver igen - hvorefter den som regel starter... den har lige været forbi værkstedet igen i sidste uge fordi det er ved at være lidt for ustabilt, men i dag sagde han, at jeg desværre nok blev nødt til at køre til Ford. For et års tid siden var det også galt, men mekanikeren skiftede et eller andet stik i sikringsboksen og så kørte den igen.

Pernille

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 2 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time