Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er tors 23. nov 2017 00:36

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 
Forfatter besked
 Titel: Bilhorn fejl
Guld Medlem
Guld Medlem

Geografisk sted: Jylland midt
Hej...

Vil høre om der er nogle herimde der har nogen anelse om hvad der kan være galt/hvad der kan tjekkes...

2 gange over 2 dage har mit bilhorn startet uprovokeret og mens ingen var i nærheden af bilen....
Første gang husker jeg tydeligt, den 24/12, starter hornet 2 gange umiddelbart efter hinanden, og bliver ved med at hyle i et væk, som om man holder den inde... Stoppede begge gange først da jeg var henne og trykke på den... Og der var vel og mærke ingen ved bilen, og det var noget tid efter den var parkeret...

De andre to gange var idag.
Første gang starede hornet og blev ved nogle minutter for derefter at gå ud af sig selv.
Anden gang startede hornet hvor jeg var i bilen på vej hjem. Da jeg drejede nøgle for at starte, blev det ved som om jeg trykkede på hornet, og det hele skete meget hurtigt, men gik umiddelbart først ud da jeg drejede nøglen modsatte vej ud... Men dette tilfælde er altså det eneste der skiller sig ud...

Nogen der har forslag til, hvor der kan være noget med forbindelsen, hvad kan tjekkes og hvor kan det i så fald udløse horn??
Og lige en tanke - kan det var noget alarm værk der spiller noget pus ? (er ikke bekendt med om bilen skulle have noget særlig alarm, det er en flair model)...

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 1 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time