Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er søn 19. nov 2017 05:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Gæst
Hej alle kloge mondeo MK2 hoveder.

Min modeo 2.0 st car fra ’99 vil ikke starte.
Det starte i går aften med at jeg skulle tænde mit aircon, da jeg gjorde dette, gik der ged i alle elsystemer, forskellige lamper tændte og slukkede, ventilator system virkede ikke, det samme med radio. ABS lampe lyste sammen med anti spin. Omdrejningstælleren virkede heller ikke.
Kørte det sidste stykke hjem, og slukkede motoren, derefter kunne den ikke starte. Ventede lidt og prøvede at atsrte igen, den startede så, og alt virkede normalt. Tjekkede alle systemr (lys ventilater system mm) først da jeg nåede til aircon knappen gik det galt igen. Dette gentog jeg et par gange og gik i seng.
Nu er jeg kommet hjem fra arbejde og nu kan jeg ikke starte overhovedet. Bare en klikke lyd (lyder som om starteren står og klikker), hver gang den klikker bliver stømmen i div lamper svagerer. Der kan sagtens komme tænding på systemet.

Syn det virker meget mærkeligt og håber en kan hjælpe mig.

Gæst
Nu fik jeg liv i dyret ved at lade på batteriet. Men da jeg så satte positionslys forsvandt al strømmen igen, og bilen gik ud, kan der være noget som aflader batteriet, og hvad skal man i så fald kigge efter.
Lade lampen lyser ikke så der burde vel ikke være noget galt med generatoren vel? Kan denne testes på nogen måde??

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sverige, syd for Helsingborg
det kan være dit batteri er dårligt - det kan have nogle mærkelige følgevirkninger, når det er ved at stå af!

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time