Vægtafgift ?

Her kan snakkes om andre bilrelaterede ting - andre mærker, modeller, værkstedsudstyr, dæk osv osv.
Post Reply
DRas
Guld Medlem
Guld Medlem
Year: 2005
Model?: mk3

Vægtafgift ?

Post by DRas » Wed 28. Mar 2018 15:57

Hej Alle !
Jeg har en sag kørende med min mekaniker vedr. min bil der er gået i stykker på hans værksted. Bilen har stået "død" hos ham siden starten af November sidste år, og det virker ikke til at den nogensinde kommer til at køre igen ! PT. venter jeg svar fra hans forsikringsselskab/Taksator om bilen skal laves eller ej ? Nu er tiden så kommet til at jeg skal til at betale vægtafgift for en ny periode.
Da jeg ikke aner om bilen nogensinde kommer til at køre igen, og i givet fald hvornår, piner det mig at skulle betale godt 5 kg til noget jeg ikke kan bruge ? Er der nogen her der ved om jeg kan sætte min vægtafgift på pause, eller give mig et godt tip til hvad jeg skal ?

På forhånd tak. :roll: ;)

LMF
VIP Medlem
VIP Medlem
Model?: Mk3 Ghia st.car 2,0 TDCI
Fuel: Diesel

Re: Vægtafgift ?

Post by LMF » Fri 30. Mar 2018 09:54

Tror nok, du skal have juridisk bistand her
Piller du pladerne af, skulle det ikke undre mig, at en underlig regel fra mekanikerens forsikringsselskab vil koste dig mere end 5 k

Har du ikke gratis advokathjælp i nærheden af hvor du bor ?
DRas
Guld Medlem
Guld Medlem
Model?: mk3

Post by DRas » Sat 31. Mar 2018 11:06

LMF wrote:Tror nok, du skal have juridisk bistand her
Piller du pladerne af, skulle det ikke undre mig, at en underlig regel fra mekanikerens forsikringsselskab vil koste dig mere end 5 k

Har du ikke gratis advokathjælp i nærheden af hvor du bor ?
Jeg har kontakt med FDM´s rådgivere som er inde i sagen.
Jeg spørger dem til råds efter påske. ;)

Tak
LMF
VIP Medlem
VIP Medlem
Model?: Mk3 Ghia st.car 2,0 TDCI
Fuel: Diesel

Post by LMF » Sat 31. Mar 2018 13:31

Og er der plader på bilen, er du vel bedre dækket ved tyveri, hærværk eller bilen brænder. Men, det kan svinge fra forsikrings selskab til forsikrings selskab .... har jeg lært :roll:
Post Reply