Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er ons 22. nov 2017 17:37

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Bronze Medlem
Bronze Medlem

Hej allesammen. Jeg har en Ford Mondeo fra 2014, og jeg prøver at afspille musik via. min iPhone, men der sker ikke rigtig noget. I handskerummet er der et lille USB input, hvor jeg har puttet USB ind, og den anden ende ind i min iPhone. Der sker dog ikke så meget. Selvom jeg har klikket på menuen, hvor der står " AUX/CD " Så står der bare " Line in " Og der sker ikke rigtig noget. Er der nogen der kan hjælpe mig? :-)

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Er du sikker på at det USB stik ikke kun er et strømudtag som du kan lade din telefon med? prøv i stedet at putte et AUX kabel imellem din iPhone og dit AUX stik/line in

Bronze Medlem
Bronze Medlem

hej-hej skrev:
Er du sikker på at det USB stik ikke kun er et strømudtag som du kan lade din telefon med? prøv i stedet at putte et AUX kabel imellem din iPhone og dit AUX stik/line in

Det kunne godt være, at det er et strømudtag. Men, hvor skal AUX stikket så stikkes ind henne? Synes ikke, at jeg kunne se noget AUX input i bilen..

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Jeg ved det ikke på din, men på min MK3'er (2005) sidder AUX stikket i handskerummet.. Jeg ville lede enten der, eller et sted i midterkonsollen :)

Bronze Medlem
Bronze Medlem

hej-hej skrev:
Jeg ved det ikke på din, men på min MK3'er (2005) sidder AUX stikket i handskerummet.. Jeg ville lede enten der, eller et sted i midterkonsollen :)

Hm.. Har lidt givet op på AUX stik, tror jeg fandt det, men der skete ikke rigtig noget da jeg pluggede det i. Der stod bare det samme på CD/AUX displayet på skærmen.

Jeg prøvede at connecte min telefon til bilens bluetooth, det kunne den godt. Jeg indtastede koden, og min telefon og bilen synkroniserede. Hvad så nu? Jeg troede at jeg bare kunne trykke på en sang igennem Spotify, men lyden kom stadigvæk ud af min iPhone. Skal man klikke på noget bestemt, efter man har synkroniseret telefonen med bilen inden man kan høre musik?

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time