Hjælp til afspilning af musik via. Bluetooth

Her kan snakkes om andre bilrelaterede ting - andre mærker, modeller, værkstedsudstyr, dæk osv osv.
Post Reply
Kunitinator
Bronze Medlem
Bronze Medlem
Year: 2014
Model?: Mondeo

Hjælp til afspilning af musik via. Bluetooth

Post by Kunitinator » Sat 14. Nov 2015 15:43

Hej. Jeg har en Ford Mondeo 2014. Jeg kan simpelthen ikke få bluetooth til at fungere med musikken. Jeg kan sagten fobinde min telefon til min bil, men efter jeg har trykket, den 4 cifret kode, som vises på bilens touch screen, hvad skal jeg så gøre efter? Troede jeg bare kunne trykke play på Spotify, så ville musikken komme ud igennem bilens højtalere, men den kommer desværre kun ud af min telefons. Hvad skal jeg gøre?

hej-hej
VIP Medlem
VIP Medlem
Year: 2005
Model?: MK3 TDCi 130 SE

Re: Hjælp til afspilning af musik via. Bluetooth

Post by hej-hej » Sat 14. Nov 2015 17:27

Er det kun spotify der ikke virker, har du prøvet om du kan afspille din egen musik fra telefonen?
Når du åbner spotify, har du så et ikon under den store play/pause knap? når jeg forbinder iPhone med bluetooth og spiller musik fra Spotify, kan jeg trykke under play/pause og vælge om den skal afspille gennem telefonens højtaler eller over bluetooth, når jeg slår bluetooth fra forsvinder det lille ikon under play/pause knappen..
og når du vælger kilde på radioen, kan du så vælge bluetooth eller hedder funktionen bare line in? måske kan du kun foretage opkald over bluetooth?
vil lige tilføje at jeg ikke bruger den originale Ford radio men en Alpine radio..
Mondeo MK3 2.0 TDCi 130 SE
viewtopic.php?f=21&t=6006
Kunitinator
Bronze Medlem
Bronze Medlem

Post by Kunitinator » Sat 14. Nov 2015 17:56

hej-hej wrote:Er det kun spotify der ikke virker, har du prøvet om du kan afspille din egen musik fra telefonen?
Når du åbner spotify, har du så et ikon under den store play/pause knap? når jeg forbinder iPhone med bluetooth og spiller musik fra Spotify, kan jeg trykke under play/pause og vælge om den skal afspille gennem telefonens højtaler eller over bluetooth, når jeg slår bluetooth fra forsvinder det lille ikon under play/pause knappen..
og når du vælger kilde på radioen, kan du så vælge bluetooth eller hedder funktionen bare line in? måske kan du kun foretage opkald over bluetooth?
vil lige tilføje at jeg ikke bruger den originale Ford radio men en Alpine radio..
Har kun prøvet med Spotify. Funktionen hedder bare "Line in "
Kunitinator
Bronze Medlem
Bronze Medlem

Post by Kunitinator » Sat 14. Nov 2015 17:59

hej-hej wrote:Er det kun spotify der ikke virker, har du prøvet om du kan afspille din egen musik fra telefonen?
Og kan heller ikke få AUX stikket til at fungere..
Post Reply