Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er man 20. nov 2017 23:35

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 
Forfatter besked
Bronze Medlem
Bronze Medlem

Hvis jeg møder ham ingeniøren, der har besluttet at kofangeren skal af for at skifte en forlygtepære, så får han et lag prygl :o :o
Jeg har lige skiftet både nærlys og fjernlys til hhv H7 Phillips extreme Vision 130% og H15 Osram Cool blue. Det kan godt anbefales, men tager altså 1,5 timer at skifte dem. Instruktionsbogen fortæller lidt om jobbet, men glemmer lige at nævne fx lygtespulerne. Så hvis nogen går i gang med projektet, så husk som det første at tage de 2 små dækplader af dyserne til lygtespulerne. Ellers kan det godt sige knæk..... :?
MVH Tomas

VIP Medlem
VIP Medlem

Tomas_S skrev:
Hvis jeg møder ham ingeniøren, der har besluttet at kofangeren skal af for at skifte en forlygtepære, så får han et lag prygl :o :o
Jeg har lige skiftet både nærlys og fjernlys til hhv H7 Phillips extreme Vision 130% og H15 Osram Cool blue. Det kan godt anbefales, men tager altså 1,5 timer at skifte dem. Instruktionsbogen fortæller lidt om jobbet, men glemmer lige at nævne fx lygtespulerne. Så hvis nogen går i gang med projektet, så husk som det første at tage de 2 små dækplader af dyserne til lygtespulerne. Ellers kan det godt sige knæk..... :?
MVH Tomas
du skal bare være opmærksom på at temperaturen i parabolen stiger dramatisk. Det er ikke noget problem når du kører, men kører du meget bykørsel, og evt. meget tomgang, så springer pærene meget tit. Med mindre de har taget højde for det i de nye mondeoer, for på min mk3 kan jeg ikke køre med de lamper. Jo det kan jeg, men de holder ikke ret længe.

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Jeg tror ikke temperaturen stiger dramatisk, da de har samme effekt som standard pæren (55 w), og det er det der giver varmen. Jeg er dog helt enig med dig i at levetiden er reduceret i forhold til en standard pære. Det er så prisen for et bedre lys 8-)

VIP Medlem
VIP Medlem

[THUMBS UP SIGN]

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 4 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time