Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er tirs 21. nov 2017 16:16

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
Platinum Medlem
Platinum Medlem

Her var en historie ang min oplevelse med et bilkøb.

Efterfølgende har vi fundet en fornuftig løsning på problemet, hvorfor mit oprindelige indlæg slettes.

Sidst rettet af Neonus tors 20. feb 2014 12:24, rettet i alt 1 gang.

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Geografisk sted: Midtjylland
Hejsa.
Har lige kopieret lidt fra hjemmesiden hos Bonus biler...
Hvad med at ofre de få kroner, det koster at få dianosen stillet hos et andet værksted.
Kopier deres armbevægelser og konfronter dem med det. Handler man lidt hver dag, kan man ikke altid forvente det går godt. Tror ikke de er interesseret i dårlig omtale.
Mvh.
Mic

----Bonus Biler er en solid og vel anset bilforretning beliggende på Rømersvej 16 i Ikast. Forretningen blev grundlagt i 2003 af Flemming Clausen og senere er Philip Seifert Eliasen kommet til som medindehaver. Tilsammen har de over 40 års branchekendskab. Dette kommer naturligvis vores kunder tilgode, da alle facetter i den enkelte handel, bliver gjort professionelt og derfor har vi kunder fra hele landet.

Vores indkøb bliver gjort igennem troværdige og pålidelige samarbejdspartnere, således at der er tryghed og sikkerhed når bilen bliver købt hos Bonus Biler.

Vi bestræber os altid på at have 70 – 80 klargjorte biler på lager.

Vi har sat os det fornemme mål kun at udvælge de bedste biler til dig som kunde. Derfor har vi et godt og bredt udvalg af nyere brugte biler som har gennemgået et kvalitetstjek af vores dygtige mekanikere, sådan at du ikke vil fortryde et køb hos os.

Konceptet er enkelt, nemlig at gøre dig som kunde tilfreds, således at du ønsker at handle bil hos os igen, og har lyst til at anbefale os til dine venner og familie.

Vi glæder os til at se dig i forretningen.---

VIP Medlem
VIP Medlem

Hvis jeg var dig, ville jeg bare skifte gløderør. Det er højest sandsynlig 3'eren der ikke virker.
Kan ikke give nogen logisk forklaring på hvorfor det lige er 3'eren. Men som regel er det den.
Så er du fri for, at døje mere med det.

Platinum Medlem
Platinum Medlem

Gløderørene er testet ok, så det skulle ikke være dem det er galt med.

Jeg har haft bilen på andre værksteder, men der er umiddelbart to potentielle fejl. Enten en defekt dyse, eller en egr ventil der ikke lukker ordentligt.

Egr ventil koster ca 5000kr at få skiftet. En dyse ca 4000.

Men det er jo penge jeg så selv kommer til at dække, hvilket jeg mener er urimeligt når bilen er leveret med denne fejl (og jeg påtalte det 1-2 uger efter levering)

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Hej

Hvis det er egr ventilen der ikke fungerer optimalt ville jeg køre til Fredslund ved Ribe og få ham til at blænde den af - uden at du må hænge op på det koster det omkring 1500,-. Det giver et bedre "rent" træk og mindsker også tilsodning af motor.
Han kan også måle på dine dyser inden du går i gang med en evt bekostelig udskiftning

Oliver

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time