Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er man 20. nov 2017 12:38

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 
Forfatter besked
VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Fyn
Konen tabte den forreste nummerplade i sidste uge. Jeg ringede straks til politiet og meldte det som tyveri selvfølgelig, de var også vældig flinke og vi fik en lille sludder om de "båthoveder" som politimanden sagde sådan nogle var. :lol:
Bestilte straks en ny nummerplade, da vi bruger bilen flittigt og jeg ville ikke standses hele tiden af patruljevogne pga. den manglende nummerplade foran. Det koster så 680 kr at få den leveret på adressen, fint fint så er den klaret. En uge senere ringer de fra den lokale politistation, og fortæller at de har fundet en nummerplade som jeg har meldt stjålet, fedt tænker jeg. Så spare jeg 680 mønter, men nej nej, den sure mand siger at hvis jeg har bestilt en ny nummerplade, så bliver den gamle destrueret og jeg skal bruge den nye nummerplade istedet. Fortæller så manden, hvordan jeg har det med at smide penge lige ud af vinduet, og at jeg ikke synes han er særlig smart. Hvilket resulterede i at han kalder det "for dumme penge" og "den må jeg nok æde", for det kan ikke være anderledes :evil: :evil:

Kan det virkelig ikke være anderledes??

Bronze Medlem
Bronze Medlem

Nej det kan det ikke.

Havde du regnet med at de ville give dig en ny gratis fordi du løj om at den var blevet stjålet?

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Forse skrev:
Nej det kan det ikke.

Havde du regnet med at de ville give dig en ny gratis fordi du løj om at den var blevet stjålet?

Ja ja :D Slip lige gassen Fesser :geek: Ved godt jeg skrev konen tabte den.
Den blev stjålet, og fundet på en lukket vej vi aldrig har været på, kofangeren er bøjet og ridset efter de brækkede nummerpladen af. Der er tydelige spor efter noget der ligner en skruetrækker, og derfor blev det meldt til politiet som tyveri. ;)

Det tager min. 14 dage at få en nummerplade, og 6 dage efter bliver den gamle nummerplade fundet, og jeg får besked om at den gamle bliver destrueret og at jeg skal anvende den nye. Så den nye nummerplade er måske slet ikke sat i produktion, men skal anvendes alligevel ;)

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lund, Sverige
Prøv at læs denne historie, måske KAN du få dine penge tilbage. http://www.dansk-politi.dk/Page-635.aspx?ProductID=DP2009021042

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

kutzon skrev:
Prøv at læs denne historie, måske KAN du få dine penge tilbage. http://www.dansk-politi.dk/Page-635.aspx?ProductID=DP2009021042

Ja den er rigtig god den artikel. Har prøvet at tale med den lokale politistation, men uden held. Det kan ikke være anderledes i mit distrikt.
Hvis jeg ikke bestilte en ny nummerplade og blev stoppet i en kontrol, så kom bøden. Så det koster hvad enten man gør.

Nu bliver pladerne limet og skruet fast på begge biler, så håber jeg på det bedste :)

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 5 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time