Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er ons 22. nov 2017 21:03

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2
Forfatter besked
Gæst
Hej

Jeg har været igang med at slette spam profiler samt de indlæg jeg kunne finde.
Har samtidig blokeret de IP ranges de loggede ind fra (kunne se at mange af dem faktisk lå i de samme ranges) håber det afhjælper problemet lidt. I er velkommen til at skrive til mig når i ser flere spam indlæg, gerne med brugernavn vedhæftet. Så skal jeg nok fjerne samt blokere. Det er desværre det eneste jeg kan gøre, da min tid simpelthen ikke er til mere. Jeg ville også gerne lave en helt ny brugerflade, men det er tiden desværre heller ikke til.

Men som sagt, skriv til mig ang. spam profilerne, så skal jeg nok fjerne dem og blokere. Det må kunne begrænse mængden af spam i det lange løb :)

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sverige, syd for Helsingborg
det bedste ville være at blokere alle IP addresser der ikke tilhører RIPE NCC. På den måde undgår man trafik fra alle de der underlige steder som afrika, sydøstasien og usa.
Det forhindrer ikke at spambots fra NCC området spammer os, men det kan da være at vi kan blokere noget af det..
kan du ikke poste listen af IP adresser de kommer fra, så kan vi lige slå op hvor i verden det er fra..

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Lund, Sverige
Så har vi desværre ubudne gæster igen.
Jeg kan se, at der er flere som har været inde og læse de forsk. spam-tråde. Det ville være en stor hjælp, og til fordel for os alle, hvis i gad at rapportere spam-indlæg, når I alligevel åbner dem, ved at klikke på det lille udråbstegn i bunden. Derved får Dennis (vores administrator) besked, og han er den eneste som effektivt kan bremse yderligere spam fra samme sted - jeg har som moderator kun begrænsede muligheder, som ikke batter det store.

På forhånd tak.

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 13 indlæg ]  Gå til side Foregående  1, 2

Alle tider er UTC + 1 time