Ford-Mondeo.dk

Stedet for Mondeoentusiaster
Dato og tid er ons 22. nov 2017 22:46

Alle tider er UTC + 1 time

Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 
Forfatter besked
Platinum Medlem
Platinum Medlem

RVS-TEC motor og andet optimering. Er der nogen der har prøvet det på egen bil?

Jeg har tidligere prøvet Swedol, Abcon, Lindemann osv gennem årene. Men har det virket? Tja..

Jeg læste om http://www.rvs.tec.dk - som jeg nu har valgt at give et skud. Dette er helt klart i den dyrere ende. Bilen har kørt omkring 300K km og er en Mondeo 2.0 TDCI 130 med aut gear. Behandlingen jeg har lavet er en såkaldt renovering, hvor man fylder RVS-TEC i olien og kører ca 300 km og så gentages behandlingen. Nu har den har så kart ca 100 km efter 2. behandling og noget er der sket. Den lyder helt klar mere rolig i tomgang, og allerede nu virker mere frisk. En anden ting er den os den plejer at Iukke ud ved fuld gas, deter markant mindre allerede nu. De lover fald i brændstofforbrug, men dette svært at sige om det ændre sig. Jeg skifter til smallere vinterhjul snart, så dermed falder det (måske) uden om jeg aner om det hjulskift eller RVS der er årssagen.
Alle mine tankninger inden for de sidste halvår registreret, så det bliver spændende at følge forbrug. Dieselpumpen behandles i denne uge. Jeg har også planer om at give aut-gear kassen, når jeg har fundet et påfyldningshul til dens oile ;-)

VIP Medlem
VIP Medlem
Brugeravatar

Geografisk sted: Sverige, syd for Helsingborg
jeg har prøvet deres DPF-rens tidligere.. det virkede OK - ikke fantastisk, men nok til at kvæle bippet i instrumentbordet..

VIP Medlem
VIP Medlem

Geografisk sted: Hvidovre
Det lyder godt nok lidt indviklet og måske også lidt for godt til at være sandt, men jeg vil da helt klart prøve det, så jeg enten kan tale dårligt eller godt om produktet :)
lige en info. Det korrekte link er - http://www.rvs-tec.dk/

Tak for din anmeldelse :)

Vis indlæg fra foregående:  Sortér efter  
Skriv nyt emne Svar på emne  [ 3 indlæg ] 

Alle tider er UTC + 1 time